torsdag 7 februari 2013

Hellu

Insåg precis att jag inte har bloggat på väldigt länge!
Har väl inte haft något direkt att skriva om, men jag måste se till att blogga för fotoutmaningens skull med. Om jag hamnar efter med det så är det nog kört.

Har inte hänt så mycket sedan sist, jag har blivit ett år äldre, hela 21 (!) år GAMMAL är jag nu! Jag som tyckte att 20 var en såå bra ålder. Ett ynka år var alldeles för kort tid att njuta av den åldern! Haha!

Fick mitt nya körkort igår och fy vad fula de nya körkorten är! Ännu mer åt det rosa hållet med konstiga gula fläckar på framsidan och jag tyckte att de var svårare att tyda än de gamla, men det är väl en vanesak antar jag. Men jag är galet nöjd att det nu mera står "BE" på det! Då får det gärna vara hur fult det vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar