söndag 19 maj 2013

Hej och hå vad fort tiden går!

3 månader och en dag sedan jag ens lade en tanke på att blogga! Tiden har gått så fort och tänk allt som har hänt sedan sist! Här är en liten lista på vad som har hänt i mitt liv.

  • Haft 8 veckors praktik på webbtidningen Jnytt! Som för övrigt har varit helt awesome! Undrar vart de 8 veckorna tog vägen?!? Det har gått så fort att jag knappt har hunnit att tänka.
  • Jag har tränat världens bästa Sky inför alla vårens tävlingar 
  • Har genomfört tre tävlingar med mycket bra resultat! Jag har världens bästa häst! 
  • Våren har äntligen anlänt! Jag har verkligen saknat värmen, fågelkvittret och varma vindar.
Nu SKA jag verkligen fokusera mer på att blogga, fotografera och vara social. Men det senaste har tiden helt enkelt inte räckt till.  
På återseende! 
// Emeli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar