tisdag 21 maj 2013

In i dimman!

Man blir så munter och glad när dagarna ser ut såhär! Eller inte!
Allt är blött och kallt. 10 grader visade termometern vid klockan 17 idag, Inte klokt, först 6 månader av konstant vinter och nu ett maj som är kalt som attan och fuktigt. Jag vill ha sommar, sol, bad och värme! Är sjukt sugen på att boka en "sista minuten" resa nu. Har tittat några riktigt bra resor, satt uppe till midnatt härom dagen och kollade runt, blev inte mindre res-sugen av det kan jag ju säga... Hehe...
Mina dagar består just nu av att jobba, jag gör annonser och annat grafiskt material åt en webbtidning. Riktigt roligt är det faktiskt! Att 8 veckors praktik kan leda till något, det trodde jag faktiskt inte. Har verkligen haft tur! 
Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan det är dags att sova för att gå upp och jobba imon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar