fredag 24 augusti 2012

Då var det full fart igen!

Hemkommen ifrån den första dagen i skolan efter sommarlovet... Jag som hade hoppats på en mjukstart, men så blev det naturligtvis inte! Först spendera fyra timmar med kursen "Företagskunskap och Affärsplan" och dessutom få hemuppgift tills på måndag och redovisas via en presentation på lektionen... Jaja, det är ju bara att göra för gjort ska det bli!

Sitter även och ska maila ut nyheter till alla medlemmar som är med i westernklubben: WRH (Western Riders Habo) Jag är engagerad i denna klubb och har ansvar för medlemsutskick :)

Senare ska jag ut till stallet och ta hand om min pärla! Världens bästa! Ska träna vidare på några moment som vi inte riktigt gör 100% bra, men det kommer... Ska tävla DM nästa helg så det gäller att vara på topp. Jag är redan nervös! Haha.
HH Skipper Sky High, Am. Quarter

Dagens bästa låt är i alla fall: Rule the world med Take That

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar