måndag 27 augusti 2012

Goo måndag

Måndag och ledig! Yippie!
Det bästa med att vara ledig på en måndag är att man inte har någon ångest på söndagen! Man kan ju tycka att man borde ha ångest i alla fall, men jag tycker inte att det är lika illa på en måndag som på en söndag. Andra kanske inte håller med, men det är min åsikt.

Imorgon är det skola igen, 10-12, som ändå känns helt okej! Ny kurs oxå, 3D-grafik. Har inte läst det innan, kunde valt det som tillval på gymnasiet men så blev det inte. Så jag läser igen det nu istället. Ska bli kul, verkar inte som en "tung" kurs, skönt. Får se om jag blir negativt överraskad? Hoppas inte.

Dagen i övrigt har varit väldigt bra.
UNDERBART väder, mer av det tycker jag allt! När vädret är bra blir allt så mycket lättare och man blir lätt väldigt glad. Solen sprider glädje på våra breddgrader, helt enkelt.
Var ute och red en sväng på banan. Tränade lite stopp och vändningar som gick väldigt bra. Det var just vändningarna (rollbacks) som vi fick minus på i förra tävlingen, så det har vi övat upp oss på!
Har oxå betalat min kåravgift för denna terminen... Mindre roligt kanske men man måste vara medlem där för att studera och skriva tentorna vid läsperiodernas slut. Ett nödvändigt ont? Haha.

Nu blir de till att mysa ner sig i soffan en stund, man kanske ska lyxa till det lite med en skål med popcorn? Det får de nog allt bli!

Snöleopard som jag fotograferade när jag var på Kolmården tidigare i augusti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar