tisdag 8 januari 2013

25. Boktitel (5)

Tema nummer 5 blev "Boktitel". "Bilden av hästen"
Denna bok kanske inte är en typisk "bok" enligt vissa. 
Jag är en person som aldrig skulle ta mig tid till att sätta mig med en roman på flera hundra sidor och tycka att det är rogivande det är för mig helt och hållet obegripligt! Det finns ju inga bilder alls, förutom att omslaget  brukar vara helt utomordentligt fint! Jag är för visso högskolestudent och läser en hel del men jag har aldrig riktigt kommit ur stadiet att vara extremt fascinerad av att titta på alla fina bilder. 
Så denna typ av böcker passar mig som handen i handsken! Mycket bilder med lite text med fakta och information, helt enkelt. 

2 kommentarer:

  1. Vad kul, just den boken höll jag i härom dagen när jag packade ner det sista i mitt förra hem! :D

    SvaraRadera