söndag 27 januari 2013

Helgen

Fredag
Var inne på skolan och jobbade med examensarbetet i ett antal timmar. Vad tungrott det är! Men det går framåt och det känns som att vi har kommit förhållandevis långt!
Tänkte mig en lugn och mysig hemmakväll, men Emelie ringde och fick med mig ut på stan. Ingenting som jag ångrar nu i efterhand. Det var mycket trevligt. Träffade nya och trevliga människor! Helt klart den bästa fredagen på mycket länge. Hoppas på flera liknande utekvällar framöver!

Lördag
Var hemma hela dagen och gjorde inget speciellt. På kvällen var jag "barnvakt" åt lilla Alice. Det är jag så gärna, hon är ju sååå söt! ♥

Söndag
Jag och morsan var ute med bil och hästtransport och övade på att backa runt gathörn. Gick faktiskt bra! Uppkörningen är ju väldigt snart och vi kände att vi behövde friska upp minnet lite.
Red Sky på fältet, vilket gick mycket bra! Inte förvånad, min lilla prins ♥

Hoppas att alla andra har haft en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Håller med! Helt klart den bästa fredagen på länge! Och fler sånna här roliga kvällar får vi se till att fixa! :)

    SvaraRadera