fredag 4 januari 2013

Nattuggla!

Har fixat, fixat och åter fixat med lite tekniska saker här på bloggen ikväll. När jag väl har börjat och när jag stöter på ett problem så bara måste jag lösa det!
Bland annat så har jag lagt till en ny sida i högermenyn, Fotoutrustning. Jag har lagt till länkar till min  Twitter och min Instagram. Lyckades även att ta bort alla ramar runt bilderna! Det har verkligen inte varit lätt, jag har ju lyckats men än är det mycket kvar innan jag är nöjd!
Det ska bland annat dit ikoner framför alla länkar i den menyn.
Men nästa sak att fixa är så att alla bilder tar upp hela inäggets bredd, utan någon padding och margin vid sidorna! Det typiska är bara att jag inte hittar något i min kod som skulle kunna lösa detta problem. Såå irriterande! Men en god natts sömn kanske råder bot på det problemet? Om någon vet hur jag ska lösa detta problem så är jag mer än tacksam om denne kunde förklara för mig hur jag ska göra! Tack!
Over and out! zZzZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar