lördag 15 december 2012

Bra lördag!

Idag har jag varit på det årliga julbordet hos mormor. Mums, så gott det var (vilket det å andra sidan alltid är)! 
Strax innan jul har vår familj en tradition att samlas alla (på mammas sida) hemma hos mormor och morfar och äta julbord och dela ut julklappar. Mysig tradition! 
Känns dock lite konstigt att man har fått de första julklapparna innan man har fått jullov! 
Det är i alla fall inte långt kvar! Längtar så mycket, jag behöver verkligen lite ledighet nu. 

Sedan fick jag skynda mig till biografen, äntligen skulle jag se Twilight! Bättre sent än aldrig, hehe. Den var riktigt bra! Älskar filmer när slutet är som det var på denna, jag ska inte avslöja det, kan ju fortfarande finnas folk som inte har sett och som vill se! Tummen upp för den!
Jag gick naturligtvis inte själv. De finaste Emelie & Amanda gjorde mig sällskap. 
Insåg för några dagar sedan att jag inte kommer att träffa Emelie mer innan vårterminen drar igång! Tråkigt! Så vi gick på bio som en liten avslutning på denna terminen. Amanda träffar jag på måndag när den sista tentan skrivs! Lycka till, till oss Amanda! 

En till bild från igår, gillar dem skarpt!

2 kommentarer:

  1. Tack för igår!! :)
    Det var riktigt roligt och ha nu en kanonjul och ett fantastiskt nyår så hörs vi! :)
    Puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! :D Måste göras om!
      Detsamma till dig!
      PussPuss ♥

      Radera