söndag 2 december 2012

4 veckor till jul!

Då har denna helg passerat. Snabbt, som alltid. Hela helgen har jag pluggat och jag har faktiskt hunnit med allt det som skulle göras! Riktigt bra! Jag har programmerat, gjort illustrationer, en broschyr, en affisch, en webbsida och fotograferat. Tänk om alla helger kunde vara lika produktiva, men å anda sidan så har jag inte gjort något annat än att fixa med det eviga skolarbetet.
Känns riktigt bra att ha klarat av det mesta och kunna fokusera på de tre tentorna som väntar. Den första är redan nu på fredag.

Belönade precis mig själv med en av mormors hemgjorda och underbart goda kolakakor, mums!

1:a advent idag och till och med jag tycker att det är ganska mysigt med alla stjärnor och ljusstakar överallt. Det märks att det inte är långt kvar till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar