fredag 14 december 2012

En vinterdag

Nu var det alldeles för längesedan som jag bloggade (igen). Fullt upp är nog en underdrift... Som tur är så blir det lugnare efter måndag! 

Igår skrev jag tenta nummer 2 av 3 för detta året. Hade pluggat i 3-4 dagar och inget fastnar i mitt huvud, tror helt enkelt att det är fullt... Så jag tog beslutet att (försöka) ta mig upp vid 4 på morgonen och plugga lite till, i hopp om att det skulle fastna något alls... Till min stora förvåning så gick jag faktiskt upp och var hyfsat pigg. Pluggade i ca 3,5 timmar och det kändes faktiskt lite bättre! 
Hoppas verkligen att jag blir godkänd! Nu har jag endast en tenta och en rapport kvar i skolan för denna terminen.
Den sista tentan ska göras på måndag, jag räknar dagarna tills jag får ett efterlängtat jullov! 

Har inte haft något schemalagt i skolan idag och jag passade på att unna mig en liten fotorunda! Något som jag verkligen inte ångrar! Delar med mig av ett urval av de bilderna. Kommer troligtvis att visa fler bilder i senare inlägg. 
Tog mig ned till Domsand, en badplats vid Vättern som ligger mellan Bankeryd och Habo. Det var så vackert, helt ofattbart. Måste göra fler fotorundor och mycket oftare! 

Det är inte tillåtet att ta eller använda mina bilder utan mitt tillstånd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar