lördag 29 december 2012

Super-dunder-jätte-FÖRKYLD

Inte kul alls! Ont i halsen, feber, allmänt hängig. Men jag har faktiskt varit förvånansvärt pigg, har gjort allt som jag brukar, fixat i stallet och allt det andra vardagliga. Men nu under kvällen har det bara blivit värre... Febern vägar att släppa, äter (nästan) konstant för att lindra halsontet, jag är nog helt enkelt ganska ynklig just nu...
Jag vill inte vara sjuk på nyår! Ska göra allt jag kan för att bli frisk tills dess. Jag hoppas att "förkylningsmediciner" hjälper mig genom detta på ett så smärtfritt och snabbt sätt som möjligt!

Denna kvällen har jag ägnat mig åt att "blogga igen" några av de dagar som jag inte har hunnit med att skriva om. Älskar att man kan schemalägga inlägg bakåt i tiden! Så istället för att skriva ett två mils långt inlägg så kan jag dela upp det! Tummen upp! Och en bra sysselsättning när man är sjuk.

En värmande vän i vintermörkret är i alla fall vår nyinstallerade kamin! Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar