fredag 28 september 2012

Det allra svåraste med att blogga är nog att komma på idéer till namnen på varje inlägg, just därför så fick detta inlägg ingen rubrik. Så enkelt var det!

Ja, vad säger man.. Det är fredag igen och det är riktigt underbart!
Idag på föreläsningen insåg jag att jag har snart inga blanka sidor kvar i blocket... Vilket innebär att jag måste skriva över alla anteckningar i ett annat block med mer sidor. Jag vill absolut inte ha två olika block för samma kurs, en liten fix-idé. Ser det ändå som en väldigt bra repetition inför tentan om TRE veckor! Hur i sjutton ska jag lära mig allt om "Företagskunskap & Affärsplan" tills dess! Det var nog väldigt bra att jag måste skriva om alla anteckningar när jag tänker efter! Blir nog en väldigt osocial helg för min del. Plugg, plugg och plugg.

Min vanliga "Fredags-Överlevnads Coca-Cola"
lyxade till det lite extra med en Daim oxå 
Förhoppningsvis så händer det väl lite roliga saker i helgen oxå. Om det blir fint väder tänkte jag försöka att gå ut en sväng med kameran, behöver bilder! 
Uppdatering utlovas! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar