torsdag 20 september 2012

Lediga dagen

Har varit hos frisören en sväng idag, det har varit mer än dags att klippa sig ett bra tag nu. Så idag, på min lediga dag fick det bli. Dock så klipptes det inte mycket mer än fyra cm, men det var nog för att få bort det slitna, helt ok, med tanke på hur pass långt hår jag har.
Man är måttligt glad när man vaknar på morgonen och inser att man har trasslat in armarna i håret...
Det var delvis denna händelse som fick mig att inse att det var dags att låta saxen göra sitt jobb! Frissan klagar alltid på att hon inte kan höja stolen så högt som det behövs för att hon ska kunna jobba bekvämt. Hihi
Det syns inte så bra, men håret är ju ganska långt!
Några gram lättare for jag förbi ICA och där hade de JORDGUBBAR! Är barnsligt förtjust i dessa och kunde bara inte motstå ett paket! De var faktiskt väldigt smakrika för att vara skördade nu på hösten.
MUMSIGT!
Har jag suttit och jobbat lite med projektet i "Företagskunskap & Affärsplan".
Sen har jag oxå betalat en och annan räkning, vuxenpoäng på detta! 

Blev även godkänd på min labb som jag satt och slet med i tisdags! Underbart!

Dags för att gå ut till min HH Skipper Sky High!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar