måndag 24 september 2012

Ullared!

Idag blev det en mycket spontan tripp till Gekås med min syster. Fick låna en bil av en kompis, Audi A4 TDI, så att vi slapp att åka så långt i en liten Mini Cooper eller i min skruttbil! Haha 
Audin var riktigt goo att köra och hade gärna skaffat mig en sådan. Alla nyare bilar är väl väldigt bekväma att köra, om man jämför med min skitbil! 
Men vad de har gjort om inne på Gekås, igen! Hela nedre våningen ägnas nu helt åt häst, hund och katt. Det gillas! Jag hittade inte ens avdelningen med kuddar, bäddsätt och handdukar, vilket kanske var lika bra.
När vi gick runt där inne hittade jag en dörr där det stod: "Dekorationsavd."
Haha, undrar vad de ska vara bra för? Vad finns det för dekorationer där egentligen?
Tyckte den va lite rolig.

Köpte väl en del, vilket oxå visade sig på kvittot... He, he...
Åkte i alla fall så att vi var hemma vid halv tre, väldigt lagom! Mer tid inne bland allt folk hade jag inte klarat av! 

Senare på kvällen red vi en sväng, mycket skönt att komma ut i friska luften! Finaste Sky ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar