lördag 24 november 2012

Awesome!

Tänka sig, att en dag kan bli så otroligt bra?!
Dagen började med att jag följde med en vän och hämtade en häst, roligt men hästen var lite svår att lasta men tillslut så gick det bra. Nu står hästen lugnt i stallet och tuggar på sin havre och sina morötter.

Jag och mamma skulle senare ta en snabb sväng in till Jönköping och köpa morötter till hästarna (säck på 20kg, så det är ju lite lönt!) och så behövde hundarna mat oxå.

Har insett att mina skor börjat bli så slitna att de börjar läcka in vatten, mindre trevligt! Så vi tig en runda in på A6 när vi ändå var i krokarna.
Gick in med ett par slitna skor, kom ut med två par nya höst/vinterskor OCH en
vit iPhone 5!! 
Vad hände där egentligen? Är nog lite "chockad" fortfarande... Har gått och varit sugen på en iPhone ett bra tag nu, dels för att min "gamla" tele får med jämna mellanrum totalt fnatt! Den parkerar samtal och ringer upp någon random person, detta har visat sig kunna bli pinsamt! Dessutom så vet jag inte hur man "oparkerar" samtalen. Vi gick in och pratade med operatören och dem sa att det var nog lika bra, för min egen del, att byta ut den. Med tanke på att min månadskostnad inte skulle höjas så slog jag till! Hur gött som helst ju!

För att få över alla mina kontakter till min nya, fina lilla telefon så klippte expediten mitt sim-kort så att det skulle passa direkt i iPhonen, riktigt bra! Nu var det ju bara så att han klippte det inte tillräckligt mycket, så det får inte plats i Phonen och det är ju alldeles för litet för att kunna sätta tillbaka i min HTC! Mindre gött, kan man ju säga... Men, men jag ska inte klaga för jag har ju äntligen en ny telefon och en iPhone dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar