fredag 9 november 2012

Pluggis!

Har haft mycket att göra denna veckan! Jag och mina vänner har kallat denna vecka "dödens vecka", haha. Bara namnet säger ju hur mycket som det har varit att göra... Vi har även en "dödens dag" att se fram emot om några veckor...
Troligtvis så kommer det inte att bli mycket mindre att gör på veckorna innan jul! Som grädden på moset så är det två stora redovisningar och tre tentor den sista veckan innan det är jullov, yippie!

Hann precis till vårt handledarmöte vid 8.30 i morse! Tyckte att jag var ute i riktigt god tid och skulle ha gott om tid på mig att komma till skolan och hinna förbereda mig ordentligt tillsammans med min grupp. Icke... Det tog mig 45 minuter att åka från mig och komma till skolan, vilket i vanliga fall tar max 25 minuter! Vägarbeten... Visst de måste göras och det är ju bra att kommunen underhåller vägarna men lite extra planering i hur det ska genomföras skadar ju inte. Milslånga köer, arga trafikanter och riktigt mycket frustration från alla håll är resultatet av detta. Vissa körde till och med över heldragen linje, tog bussfilen och drog iväg fram till flaskhalsen där kön bildades, nödvädigt? Kanske inte, det blir ju bara mer köer!
Bild från min Instagram!
I eftermiddag har jag och mamma varit med körskolan och gjort manöverprov för BE-körkort i flera timmar. Det var riktigt roligt. Att backa mellan koner i tre timmar låter ju inte så roligt, men det var det! Man lärde sig ett och annat. Om det går lika bra på uppkörningen som det gjorde mot slutet idag så grejjar jag nog detta med BE! Hoppas!

Nu på kvällen ska jag plugga, har lite som jag har helgen på mig att göra klart så det är bara att sätta igång! Marsch pannkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar