tisdag 20 november 2012

Vart tog dagarna vägen?

Kom in från stallet för en liten stund sedan, satte mig med datorn och tog igen allt som jag missat på Facebook under ett par timmar. Vi har nämligen alla våra projektgrupper upplagda på FB, faktiskt ett riktigt bra sätt att snabbt få kontakt med folk.

Vilken strulig dag det har varit, eller i alla fall vår idé med att försöka att få färdigt redigeringen till vårt video-projekt! Det gick totalt åt skogen då vi inte fick något att fungera som vi ville! När inte ens läraren (som har jobbat med video och redigering i hela sitt yrkesverksamma liv), klarar av detta problem så börjar man ju undra om det, för en gångs skull, är programmet det är fel på?!
Så det blir till att ta nya tag imorgon!

Insåg oxå att jag inte har bloggat sedan i fredags, vart tog dessa dagarna vägen? Jag har väl helt enkelt haft så mycket att göra att jag inte ens har haft en tanke på att kolla till bloggen.
Har extremt mycket som ska göras, så det är väl nästan förståeligt att jag inte hinner med allt. jag som klagade förra terminen. Det hade jag aldrig gjort om jag hade vetat hur mycket som komma skulle...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar