söndag 11 november 2012

Segis-dag!

Det var riktigt längesedan som jag upplevde en dag som denna. Har absolut inget att göra(finns en hel del, men inget som jag orkar så som att städa eller tvätta, hehe) Energin finns helt enkelt inte, allt är klart i stallet och hela familjen är inne och var och en sköter sitt.
Syrran ligger i sin säng och glor på TV, pappa ligger och vilar sig, mamma sitter och kollar på sin dator och jag sitter här och skriver. Känner att ordet "osocial" passar väldigt bra in på vår familj för tillfället. Vi som alltid burkar ha så mycket att göra!?
Att energinivån är så låg kan väl delvis bero på att klockan är 14 och det börjar skymma?! Tycker inte speciellt mycket om denna mörka årstid! Sol och värme är mer min melodi.

Ska ge mig iväg lite senare till ridhuset och köra ett pass med Sky. Igår övade vi lite på förvänd galopp vilket gick strålande! Fina prinsen!
Får inte nog av bilden, tack igen Lena! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar