tisdag 6 november 2012

Extremt effektiv!

Tog mig till skolan två timmar tidigare än vad jag hade behövt idag, fick hjälp av läraren med min labb och är "back on track" igen! Gött!
En föreläsning följde bestående av Grafisk Design 2, den handlade om hur olika varumärken väljer att marknadsföra sig, vilka som var "först" med vissa saker osv.
Sedan var det gruppmöte! Vi ska göra en film om en produkt eller en process, vi har kontaktat ett företag, skrivit en synops, projektplan och en tidsplanering för hela projektet. Så duktiga är vi! Det ska bli riktigt kul! Företaget var riktigt positiva och var riktigt tillmötesgående! Trodde inte att företag var såhär trevliga när man vill be dem om en tjänst! Positivt överraskad!

Åkte hem och lagade mat till mig, mamma och syster. Tacos är enkelt, smidigt och lättlagat. Perfekt för mig som inte är någon höjdare i köket.

Sedan bar det av mot ridhuset med världens bästa Sky!
Tränade lite på galoppombyten och han va SÅ fin och duktig!
Det som var roligast var att en riktigt duktig hopptränare/ryttare kom till ridhuset och undrade när hon skulle få testa att rida för att hon tyckte att han såg så välskolad ut, vilket han förvisso är. Kul när man får komplimanger!

Mot sängen och en god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar