söndag 25 november 2012

Underbara pappa!

Vad skulle jag ta mig till utan kära pappa?!
Som jag skrev igår så passade ju mitt sönderklippta sim-kort verken i min gamla eller min nya telefon... Men som en ängel så fanns pappa där och hjälpte mig. Han är ganska tekniskt kunnig och sa att "det är väl bara att klippa till det lite till?". Jag kollade på honom med en väldigt skeptisk blick men insåg snart att jag inte hade något att förlora.
Han tog fram kökssaxen och klippte lite här och lite där och tro det eller ej, men han LYCKADES! Så jag kunde importera alla mina gamla kontakter till min nya telefon och min dag är räddad! Yippie!
Älskade pappa!

Nu har jag precis gjort klart några labbar i mobila tjänster och lämnat in! Skönt!
Ser väl mindre fram mot en ny skolvecka, tiden bara flyger förbi och om två veckor är den första tentan! Usch och fy! Hur ska jag hinna med allt? Det vet jag inte ens själv. Man får väl ta en dag i taget och försöka planera sin tid. Där kom nästa problem, planering... Ge mig styrka att klara av veckorna fram till jul!

Känner att det finns flera stora orosmoln som rör de kommande veckorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar