lördag 10 november 2012

Videoredigering!

Hela dagen har ägnats åt att redigera film... Har en uppgift i skolan som gick ut på att klippa ihop film. Vi fick 71 klipp (!) som vi var och en på egen hand ska klippa ihop till en 2 minuter lång film. Jag är inte speciellt intresserad av film på detta sätt, men nu är jag klar (tror jag, får se vad läraren säger) och det känns riktigt bra att ha den gjord.

Igår satt jag hela kvällen med denna veckans uppgift i Grafisk Design. Fick till det hyfsat bra tillslut och hoppas på att den blir godkänd!

Har faktiskt varit duktig och jobbat undan alla uppgifter som jag hade på "att göra-listan".
Och det är "bara" lördag! Fantastiskt!

Idag är det för övrigt datum 10-11-12! Coolt!
Mammas fina orkidéer som finns i varje fönster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar