fredag 5 oktober 2012

Apropå ingenting

Fredagskväll och jag sitter i soffan med min dator och på TVen är X-factor igång. Ska försöka att plugga lite, har ganska mycket skolarbete att göra. Sannerligen inte imorgon i alla fall! Då är det uteritt och det kommer att bli så kul! Hoppas på fint väder och för en gångs skull verkar det bli sol och uppehåll hela dagen lång!
Kommer försöka att ta så många bilder som möjligt, blir ju ett fototillfälle som man absolut inte får missa.

Apropå ingenting... Detta med snöstolpar, tycker inte att det inte är något fel med att de sitter uppe, men de behöver väl inte komma upp bredvid vägarna i början av SEPTEMBER, just det! De har suttit uppe i snart en hel månad nu. Det är ju som om att vägverket vill påminna en om den kalla, hemska och snötäckta årstid som väntar. Är inte helt tillfreds med detta, man kan väl få njuta lite av den ljumna hösten innan man blir påmind om det som väntar några månader framåt? Har gått och tänkt på detta ett tag nu och tänkte att jag skulle dela med mig av denna tanke. Vem vet, kanske det rentav är någon som håller med mig? Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar