torsdag 25 oktober 2012

Bra dag!

Var och sökte praktik på ett företag idag, det lät väldigt lovande och jag hoppas verkligen att jag får det. Skulle vara riktigt roligt! Säger inte vart förren jag har fått ett besked. Hihi

En kort dag i skolan, bara två timmar, skönt! Dessvärre så växer berget med "att-göra-saker" bara mer och mer. Bara en vecka har passerat av den nya läsperioden, hur ska detta sluta?!

Åkte hem och åt lite, fastnade i soffan med Buffy i knät. Om jag inte minns fel så råkade jag slumra till lite, vilket INTE var meningen. Har inte tid med att sova mer än på natten. Jag som skulle gjort så mycket på eftermiddagen! Suck...

Jag tog mig i alla fall ut och red Sky på ridbanan, han va SÅ fin idag. Sådana galoppfattningar har vi inte gjort på länge! Mitt fina

Efter jag kom in från stallet har jag suttit och gjort lite "storyboards" till lite skolarbeten, känns bra att strukturera upp det hela lite!

Imorgon bär det av till blodcentralen för att lämna blod, för andra gången i mitt liv, jag är ju nämligen blodgivare! Tänk att man kanske har varit med och hjälpt till att rädda liv! Häftig känsla!
En av de andra bilderna från uteritten!
Foto: Lena Bratt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar