torsdag 11 oktober 2012

Torsdag

Har precis ätit en väldigt god räkmacka och nu ska jag ta tag i högen med plugg som ligger bredvid mig och väntar. Har redovisning imorgon och det blir det sista jag gör i skolan innan tentorna drar igång nästa vecka, ser inte fram emot det precis...

Igår pluggade jag inte en sekund efter det att jag kom hem. Satt istället i skolan från 8-16.30, hade tre timmar föreläsning och efter det skrev vi på projektrapporter. De är inlämnade nu och fan vad skönt, två saker att kryssa ur från "att-göra listan". Så jag tyckte inte att jag "behövde" plugga mer efter det.
Istället så red jag och mamma ut en sväng med hästana. Väldigt härligt att rensa tankarna lite. Vad mörkt och kallt det är ute på kvällarna nu! Red med mössa på mig och tur var det, annars hade jag frusit öronen av mig. 

Hade med mig min lilla kamera till skolan idag och på vägen dit knäppte jag lite bilder. Alltid lika kul att "fylla på förrådet" lite. Blev några fina bilder 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar