tisdag 9 oktober 2012

Två (tre) dagar i rad!

Just det! Tro det eller ej, jag har varit på gymmet två dagar i rad! Vad har hänt med mig, måste ha drabbats av något mycket allvarligt virus... Ska dit imorgon igen! Hur ska detta sluta egentligen?
Tränar i alla fall på grupp-pass än så länge, för att komma igång, men sen vill man ju se resultat oxå! Jag vill bli slank, och det skulle ju helst hänt igår, enligt mig. Jag får la kämpa på och om inte min syster hade tränat med mig så hade jag nog aldrig ens skaffat ett gymkort. Hejja, hejja...

Denna dagen har enbart bestått av pluggande och gymmande.
Masade mig upp vid 8.30 och satte mig vid datorn för att skriva rapporter. Detta har jag varvat med pluggande av 3D-grafik. Riktigt tråkig dag, men det är ju så det är ibland och dessa saker måste ju bli gjorda.

Nu har hösten tagit ett stadigt grepp om naturen runt omkring oss, gula löv överallt och temperaturerna är stadigt på väg ner på termometern. Det är ju definitivt dags att ha på sig mössa om kvällarna när man är i stallet. Tråkigt, men samtidigt kommer man ju närmare en ny vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar