tisdag 23 oktober 2012

Uppdrag!

Har haft den första föreläsningen i "Grafisk Design" idag, ingen mjukstart här inte! Den första uppgiften är redan i hetluften och för en gångs skull så har jag kommit på en bra idé! Jag som ALDRIG har någon fantasi alls. Blev så glad när jag kom på det, haha. Men jag tänker inte tala om vad det är förren uppgiften är inlämnad.

Måste börja göra en portfolio till alla mina arbeten, fotografier med mera! Väldigt bra att kunna visa upp för kommande arbetsgivare. Speciellt oxå för att det är hög tid att söka praktikplats inför vårens 8 veckors praktik! Pratade lite med Emelie om detta idag och hon hade hittat en webbsida där man kunde göra sin egen portfolio online, gratis! Perfekt. Detta är en möjlighet som man måste ta tillvara på!

Efter skolan så ringde min kära mamma och undrade om jag kunde komma upp till hennes jobb och ta kort på en hund och hundförare som hade blivit "Champion" i någon diciplin som sedan ska skrivas ut och sättas upp i klubbstugan. Tänkte att det kunde vara roligt så jag åkte direkt hem och hämtade kameran! Det visade sig oxå att det var andra som ville ha bilder tillsammans med sina hundar så jag tog bilder på alla de som ville. Riktigt roligt och fina bilder blev det! Helt kär blev jag i denna lilla Jackrusseln, så himla söt och fin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar