söndag 14 oktober 2012

Spontan tripp till Göteborg

Ja, istället för att plugga till tentan som man har om två dygn så kan man ju alltid åka en sväng till Göteborg! Fast lite duktig var jag faktiskt och pluggade lite i bilen, det tar ju allt lite tid att åka från Jönköping till Kungälv (Göteborg, typ). 
Det var nämligen så att min ponny som är utlånad till Göteborg skulle tävla och eftersom det var längesen jag träffade honom och hans fodervärd så tyckte jag att det vore kul att träffa dem och se hur det går. 
Denna ponny är väldigt speciell och svår att rida. Men det känns så bra och de passar så bra ihop! Kunde inte ha hittat en bättre fodervärd! 
Det gick i alla fall jättebra på tävlingen, riktigt kul! Och väldigt bra jobbat! 
(Han är på bilden längst ner)

På hemvägen stannade vi till i Borås för att hälsa på vår förra ponny. Har saknat denna häst otroligt mycket och det var riktigt kul att se henne! Hon är något alldeles extra då hon var min och min systers första egna häst och vi hade henne i 6 år! 
(Hon på bilden längst upp)

En riktigt rolig dag, men lite för mycket bilåkande. Helt klart värt det!
Dags att ta tag i tentapluggandet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar