torsdag 4 oktober 2012

Ganska mycket på schemat!

Gick upp tidigare än vad jag egentligen behövde idag, hade lovat att åka ner och kolla till varför datorn på mitt sommarjobb inte skickade iväg mailen som den skulle. Nog för att jag ALDRIG har använt programmet outlook, men det jag gjorde fick det till att fungera. Kul att kunna hjälpa till! ☺
Sen bar det av till skolan, började vid 10, fick stressa lite för att jag va ju såklart tvungen att stanna och prata lite. Alltid lika roligt att höra vad de har att säga.
Näst sista föreläsningen i 3D-grafik var det, himla skönt! Efter föreläsningen gjorde jag och Emelie alla de kvarvarande labbarna, så nu är jag helt klar med denna kursen, bara en liten detalj kvar, TENTAN. Men det är ju bara plugga och hoppas på det bästa, typ.
Hem och äta, ganska hungrig eftersom jag inte hade ätit sedan klockan 8 och jag kom hem halv 4. Hehe
Efter det bar det av ut till stallet och rida lite, han känns så fin! Min lilla plutt ♥ Taggar inför utritten på lördag, det kommer att bli så underbart roligt!
Lite oförutsedda dröjsmål inträffade i stallet så jag kom inte in förrens vid 8.
Och nu har jag suttit och pluggat...
Fullspäckad dag med andra ord!
Nu hör jag att min säng ropar på mig, och jag ska inte låta den vänta!
En bild som jag tog i söndags, tycker att den har en ganska härlig känsla i sig, kuslig men ändå fin på något sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar