söndag 7 oktober 2012

Söndag

Dagen har i stort sett bestått av pluggande, men jag har tagit mig tid till att motionera Sky. Det var nödvändigt med tanke på hur långt han traskade igår ☺
Är "ledig" imorgon och på tisdag, fast jag kommer att göra en djupdykning ner i skolarbeten och tentaplugg. Inte direkt det roligaste man kan göra när man inte har något schemalagt i skolan, men det är ju livet på högskolan. 

När vi hade kommit tillbaka till startpunkten för uteritten igår så var Lena så himla snäll och tog lite bilder på mig och Sky! Synd bara att jag inte var lite bättre klädd. Hehe. Men Sky är alltid lika fin! 
Blev helt kär i denna bilden, vilken känsla! Kan ju säga att det är nya bakgrundsbilden. 
Lena har en fantastisk känsla för detta för foto, och tar fantastiskt fina bilder.
Är förövrigt väldigt avundsjuk på hennes kamera, Nikon D7000, en sådan vill jag oxå ha! 
Längtar tills jag får se de andra bilderna!

Lena har en jättefin fotoblogg, läs den här!

2 kommentarer:

  1. Ni är sååå fina tillsammans ! Tack för de fina orden :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som ska tacka! :) Ta åt dig, du är verkligen duktig!

      Radera