måndag 29 oktober 2012

Försök till produktivitet

Efter fyra timmars applikationslektion på engelska från 8-12 så vill man bara gå hem! Fick ytterligare tre uppgifter att göra innan man får nya nästa vecka...

Som den ängel hon är, mamma, ringde mig och frågade om jag ville äta lunch med henne på stan innan jag åkte hem. Givetvis! Det bliv "chinamat" på China-Palace. Buffé och ät så mycket du vill! Livsfarligt! Haha, det var ju ett under att jag inte rullade ut ur restaurangen! Riktigt gott var det!

Den lunchen gav mig motivation till att spendera eftermiddagen framför datorn med mina nya kompisar, Opera Mobile Emulator och Anteckningar. Hehe...
Fick färdigt en hel del men har ändå kvar att göra... Det får jag göra senare i veckan.

Imorgon ska jag på fotouppdrag igen! Roligt! Samma tid och samma plats som förra veckan. Det var folk som hade sett bilderna som jag tog förra veckan, som jag har skrivit om i tidigare inlägg, som så gärna ville att jag skulle fotografera dem oxå. Alltid roligt att fota när man fotar något speciellt, att gå på sina vanliga fotorundor kan ju lätt bli lite ointressant i längden speciellt när man inte tar sig för att åka iväg för miljöombyte.
Det ska i alla fall bli riktigt roligt att fota imorgon, hoppas att det inte regnar!

Hade inte någon bra bild som passar till inlägget, så håll tillgodo med den nedan.
Gillar bilden! Snöleopard på Kolmården sommaren 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar