måndag 15 oktober 2012

Ingen bra tajming!

Dagen innan tenta!
Dags att plugga på allvar! Har insett att jag lär mig mer och bättre om jag pluggar nära inpå, men denna gång kanske det har blivit lite för bra...
Hade behövt plugga mer och hade bestämt mig för att hela denna dagen skulle ägnas åt att läsa, men JUST IDAG så bestämmer sig, allas vår kära vän, internet för att lägga av! Detta var ju en extremt dålig tajming, då man är ju ganska beroende av detta! Så jag har fått nöja mig med att läsa de papper jag redan har, viket har gått ganska fort. Så kortfattat har jag verkligen inte pluggat lika mycket som jag borde ha gjort idag.
Tentan skrivs imorgon klockan 14, så jag har ju lite tid att läsa på det sista imorgon.

Efter ca 40 minuter i telefonkö till internetleverantören så visade det sig att det var någon störning som hade slagit ut allt internet i hela södra Sverige, för just vår operatör. Hur kan detta ens hända? Men nu är ju problemet löst och alla är nöjda och glada igen! Yay!
Natti, natti!

Slänger in ett litet collage på kossorna som jag träffade härom dagen, så fina! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar